دانلود کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر 207 صفحه PDF پی دی اف

حراج

دانلود کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر


تاریخ انتشار

17 تیر 1403

حجم فایل

20 مگابایت

تعداد صفحات

207 صفحه

نوع

PDF

قیمت

25000

کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر 207 صفحه PDF پی دی اف در سایت رمز فایل برای شما مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

کتاب “حقیقت آن طور که میسون باتل گفت”، ترجمهٔ فرح بهبهانی، داستانی جذاب و پرماجرا دربارهٔ اعتماد به نفس، امیدواری و نجات از لسلی کانر است. داستان اصلی این کتاب درگیر ماجرای قتل مرموز دوست میسون باتل است که او را در معرض اتهام قرار می دهد.

“حقیقت آن طور که میسون باتل گفت”، در سال ۲۰۱۸ به عنوان یکی از فینالیست های جایزهٔ ملی کتاب سال انتخاب شد و در سال ۲۰۱۹ برندهٔ جایزهٔ اشنایدر فمیلی (کتاب خانوادگی) شد. همچنین، در سال ۲۰۲۰ نامزد جایزهٔ کتاب کارولینای جنوبی بود.

با سایت رمز فایل در این مطلب همراه باشید.

دانلود کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

خرید کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

لسلی کانر کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

دانلود رایگان کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

خلاصه کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

خلاصه کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر

میسون باتل، یک دانش آموز با جثهٔ بزرگ و اختلال یادگیری است که به طور مداوم با مشکلات دست و پنجه نرم می کند، اما همیشه صادق به حقایق پایبند است. زمانی که بهترین دوستش، بنی، در باغ خانه شان به قتل رسیده پیدا می شود، میسون به طور ناخواسته به عنوان اولین مظنون شناخته می شود. وی تمام اطلاعاتی که دارد را به افسر پلیس موبه مو ارائه می دهد، اما به ناچار می بیند که حرف هایش مورد باور قرار نمی گیرد. او حتی نمی فهمد چرا کسی او را باور نمی کند. اما بدشانسی او همینجا تمام نمی شود…

میسون و دوست ریزه میزه اش، کالوین، برای فرار از دست روزگوهای محله، یک پناهگاه مخفی و زیرزمینی برای خودشان می سازند. اما در این راه، کالوین گم می شود و میسون دوباره در مسئله هایی بزرگتر از قبل گرفتار می شود. حالا او باید چگونه بیگناهی خود را ثابت کند و از این ماجراهای وحشتناک، جان سالم به در ببرد؟

“حقیقت آن طور که میسون باتل گفت” داستانی جذاب است که نشان می دهد حتی با وجود مشکلات، می توان با استفاده از راهکارهای هوشمندانه به نجات زندگی رسید. این کتاب در سال ۲۰۱۸ به عنوان کتاب برگزیده و کتاب سال توسط نشریه پابلیشرز ویکلی (Publishers Weekly) و نشریه کرکس ریویو (Kirkus) معرفی شد.

کتاب صوتی حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

قیمت کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت

قیمت کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر

حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر قیمت

رمان حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب حقیقت آنطور که میسون باتل گفت لسلی کانر 207 صفحه PDF پی دی اف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برو بالا