دانلود کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی 120 صفحه PDF پی دی اف

حراج


کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی 120 صفحه PDF پی دی اف در سایت رمز فایل برای شما مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

کتاب آدم خواران به‌ قدری جذاب است که مخاطب احساس می‌کند در زمان رخ‌ دادن آن فاجعه در آنجا حضور داشته است.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته رمان، نوع مفاهیم آن است. در این کتاب، ژان تولی مخاطب را با مفهوم جدیدی از «جمعیت» آشنا می‌کند. این مفهوم جدید هرچند پذیرفتنش دشوار است، واقعیت دارد و همین موضوع خواننده را بیشتر به فکر فرومی‌برد.

به همین دلیل است که کتاب زنگ خطرهایی را برای انسان به صدا در می‌آورد: زنگ خطرهایی که کمتر به آنها توجه می‌کند،‌ مانند حدو مرز شوخی‌ها، حدو مرز تقلید از دیگران، حدو مرز انسانیت و…

با سایت رمز فایل در این مطلب همراه باشید.

دانلود کتاب دهکده آدم خواران

خرید کتاب دهکده آدم خواران

ژان تولی کتاب دهکده آدم خواران

دانلود رایگان کتاب دهکده آدم خواران

خلاصه کتاب دهکده آدم خواران

خلاصه کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی

داستان کتاب آدم خواران از جایی شروع می‌شود که پسر یک خرده مالک به نام «آلن دو مونِی» که از قضا خود و خانواده‌اش در منطقه به دلیل خدمات‌شان به روستائیان محبوبیت دارند، برای گشت و گذار و خریدن یک گوساله برای خانواده فقیری عازم روستا می‌شود.

روستایی که از بخت بد حادثه دچار قحطی نیز می‌باشد. مردم این روستا حدوداً ۴۵ نفر و اغلب آن‌ها نیز به کار کشاورزی مشغول بودند. از ویژگی این مردم می‌توان به بی‌سوادی، ناآگاهی، فقر و گرسنگی، بی‌خبر بودن از اطلاعات درست و غیره اشاره کرد که در زمان جنگ همه این موارد بسیار بیشتر به چشم می‌آید.

پس از ورود آلن به اینجاست که در این دهکده، خیلی سریع، بحثی شکل می‌گیرد و در اثر یک سوءتفاهم او متهم به دفاع از حکومت پروس می‌شود و کتاب آدم خواران شرح ماجرای قتل هولناک همین نجیب‌زاده‌ است.

نکته جالب و مهم اینجاست که آلن با وجود اینکه یک پایش می‌لنگد و از خدمت معاف شده اما تصمیم دارد که به جبهه برود و برای میهنش بجنگد. در واقع سراسر کتاب تصویر یک شکنجه دسته‌ جمعی است که البته پایان سیاهی نیز دارد.

در این رمان کوتاه روستاییان فقیر و متعصبی را می‌بینیم که به جنون رسیده‌اند و ناگهان چهره وحشتناکی از خود بروز می‌دهند. شکنجه‌ هایی که در این کتاب آمده بدون تردید مایه حیرت همه خوانندگان خواهد شد. اما چیزی که مطرح است بسیار مهم‌تر است: آیا همیشه حق با اکثریت است؟

کتاب دهکده آدم خواران

قیمت کتاب دهکده آدم خواران

قیمت کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی

کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی

 دهکده آدم خواران ژان تولی

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب دهکده آدم خواران ژان تولی 120 صفحه PDF پی دی اف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

برو بالا