دانلود کتاب یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن 344 صفحه PDF پی دی اف

دسته بندی : /

حراج


تاریخ انتشار

19 تیر 1403

حجم

39.4

قیمت

35000

نوع فایل

پی دی اف

تعداد صفحات

344

کتاب یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن 344 صفحه PDF پی دی اف در سایت رمز فایل برای شما مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. داستان در فضای دلهره‌آور جنگ آلمان شرقی و غربی و ساخت دیوار برلین اتفاق می‌افتد. کتاب یک شب فاصله سرشار از لحظات سخت و نفس‌گیری است که قهرمان داستان با آن روبرو می‌شود؛ با این وجود گرتا با شهامت به تلاش خود ادامه می‌دهد تا در پشت دیوار برلین راهی برای رهایی پیدا کند. با سایت رمز فایل در این مطلب همراه باشید.

دانلود کتاب  یک شب فاصله

دانلود PDF کتاب  یک شب فاصله

جنیفر تی نیلسن کتاب  یک شب فاصله

دانلود کتاب  یک شب فاصله

کتاب  یک شب فاصله

خلاصه کتاب یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن

داستان یک شب فاصله، اختلافات کشور آلمان پس از جنگ جهانی دوم و جدایی خانوادهای را از دید یک دختر نوجوان روایت می کند. رمان به بیان نتایج مخرب جنگ سرد بر ارتباط افراد و ازهم پاشیدگی کانون خانواده ها پرداخته است. در ابتدای رمان، گرتا، دختر آلمانی، چندان درجریان مسائل سیاسی آلمان نیست. پدرش مخفیانه فعالیت های سیاسی انجام می داد و هیچکسی از این موضوع باخبر نبود. اما همه چیز با پایان یافتن جنگ جهانی دوم تغییر کرد.

مادر گرتا چیزی جز آسایش خانواده اش نمی خواست و فقط دنبال این بود که همه ی اعضا را درکنار هم نگه دارد. شرایط آرام بود تا اینکه با بالا رفتن دیوار برلین و تقسیم شدن شهر به دو منطقه ی شرقی و غربی، خانواده گرتا وارد مسیر سختی شدند. پدر گرتا برای یافتن کار به برلین غربی میرود ولی پس از ساخته شدن دیوار راه برگشتی برایش باقی نماند. برادر گرتا دومینیک هم به همراه پدر به آلمان غربی رفته بود که او هم خانواده اش را از دست داد.

گرتا، مادرش و برادر کوچکترش فریتز مورد ظلم کمونیستها قرار گرفتند. هیچ ارتباطی نمیتوانستند با پدر یا دومینیک برقرار کنند و مجبور بودند مسیر زندگی خود را بخاطر ضربه ای که یک دیوار یا بهتر است بگوییم سیاست به آنها زده، تغییر دهند. گرتا و فریتز هیچکدامشان طبق آن چیزی که مردم انجام می دادند و عوام دوست داشتند، عمل نمی کردند، مثلا فریتز عاشق آلبوم های گروه بیتلز و نوشابه ی کوکاکولا بود. در صورتی که آنچیزها در آلمان شرقی کاملا ممنوع بود.

کتاب صوتی  یک شب فاصله

قیمت کتاب  یک شب فاصله

قیمت کتاب  یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن

خرید کتاب  یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن

خرید کتاب  یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب یک شب فاصله جنیفر تی نیلسن 344 صفحه PDF پی دی اف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

حراج نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 32 صفحه PDF پی دی اف

نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 32 صفحه PDF پی دی اف

  • کاربر: kaka
  • قیمت: 20,000 تومان
  • دسته:
حراج نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 40 صفحه PDF پی دی اف

نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 40 صفحه PDF پی دی اف

  • کاربر: kaka
  • قیمت: 20,000 تومان
  • دسته:
برو بالا