دانلود کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس 12 صفحه PDF پی دی اف

دسته بندی : / /

حراج

دانلود کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس


تاریخ انتشار

08 مرداد 1403

حجم فایل

1.25 MB

تعداد صفحات

12 صفحه

نوع فایل

PDF

قیمت

20000

کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس 12 صفحه PDF پی دی اف در سایت رمز فایل برای شما مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

ی از نکاتی که همواره بسیاری از روانشناسان و روانکاوان در سراسر جهان بر آن تأکید دارند در این است که افراد برای داشتن شخصیتی آرام و خودساخته در درجه‌ی اول باید شناخت کاملی از خود داشته باشند. پس خودآگاهی موضوع مهمی است که به افراد این فرصت را می‌دهد تا تمام ابعاد شخصیتی و روحی خود را به خوبی بشناسند. کتاب چگونه بخواهید و چگونه برسید برای افرادی است که به دنبال شناخت بهتر از زندگی خود هستند و می‌خواهند علاوه بر شناخت خود به صدها سؤال در زمینه‌های فرزند پروری، مسائل والدین، پیدا کردن هدف و رسیدن به آن، کنار آمدن با اخبار ناخوشایند و بحران‌ها و سؤالات بسیار دیگر پاسخی پیدا کنند تا آن‌ها را در رشد معنوی و عاطفی زندگی یاری کند. وین دایر قبل از مرگ خود درباره‌ی این کتاب گفت: « در این کتاب، مهم ترین و کاربردی ترین اطلاعاتی وجود دارد که تا ابد میتوانید دریافت کنید».

با سایت رمز فایل در این مطلب همراه باشید.

کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

دانلود کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

دانلود رایگان کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

قیمت کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

خلاصه کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید

کتاب چگونه بخواهید؟ چگونه برسید؟ اثر مشترک «وین دایر» و «استر هیکس» دو استاد آمریکایی حوزه موفقیت و توسعه فردی است. این کتاب در سال 2014 منتشر شده و در زمینه‌ی اتکا به نفس، خودآگاهی، آرامش جسم و جان است. کتاب حاضر را «محمدهیراد حاتمی» ترجمه کرده و انتشارات نگاه نوین در مجموعه ثروتمندان خودساخته منتشر کرده است. این کتاب در سال 1397 به چاپ سوم رسید. در واقع این کتاب نویسنده ندارد بلکه حاصل گفت‌وگوهای دو استاد بزرگ موفقیت است که به واسطه یک مجری بیان می‌شود. این کتاب بر اساس نشستی در انتشارات «هی هاوس» شکل گرفته است که در سیزدهم نوامبر 2013 در کالیفرنیا برگزار شد. دكتر وين داير و استر هيكس با خرد جمعي، كه به نام آبراهام هم معروف است، نشست دوستانه‌ای برگزار کردند. وین و استر سال‌ها با هم دوست بوده‌اند اما این اولین باری بوده است که وین در مکالمه‌ای طولانی، سوال های زیادی درباره درس‌های زندگی می‌پرسد و با سؤالات گیج‌کننده، با آبراهام درگیر می‌شود. این کتاب حاصل جلسه خارق‌العاده‌ای است. جلسه‌ای که در آن، وين دایر سؤالات دقیقی و مهمی را که سؤالات همه‌ی ماست را مطرح می‌کند. سوا لاتی كه در بيش از چهل سال تعليم ديگران، درباره آشتي با خود و كشف خود، اندوخته؛ و آبراهام جواب‌هايي داده است كه همه ما بايد بشنويم. گزارش این کتاب کمی ویرایش شده تا خواندنش برای مخاطبان راحت‌تر باشد.

خلاصه کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

قیمت کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

خرید کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

دانلود رایگان چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

کتاب صوتی چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود کتاب چگونه بخواهید چگونه برسید دکتروین دایر ، استرهیکس 12 صفحه PDF پی دی اف”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مشابه

حراج نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 32 صفحه PDF پی دی اف

نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 32 صفحه PDF پی دی اف

  • کاربر: kaka
  • قیمت: 20,000 تومان
  • دسته:
حراج نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 40 صفحه PDF پی دی اف

نمونه سوالات مجموعه مهندسی شیمی 40 صفحه PDF پی دی اف

  • کاربر: kaka
  • قیمت: 20,000 تومان
  • دسته:
برو بالا